Shall we dance
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

Shall we dance
ارسال شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, - 19:11

 

دلم میخواد در این دنیا رقصی زیبا داشته باشیم

با تو

میگن رو صحنه زندگی دو نفره برقصید

شاید پات پیچ خورد و افتادی

باید کسی باشه ک دستتو بگیره

کسی باشه کمکت کنه بلند بشی

تو رقص بلدی راستی؟



نظرات شما عزیزان:

مهربان
ساعت14:48---21 ارديبهشت 1391
اين روزها پوستم کمي نازکتر شده .
اين روزها طاقتم کمي بي حوصله تر شده.
اين روزها انتظارم کمي بي صبرتر شده
اين روزها شبهايم کمي بي ماه تر شده .
اين روزها دست هايم کمي خالي تر شده .
اين روزها وجودم پر از تَرک شده....
تلنگر نزن ، مي شکنم....

قابلی نداره گلم


0111band
ساعت23:25---19 ارديبهشت 1391
من رقص ایرانیم افتضاح
ولی برک میزنم آسسسس


پارسا
ساعت14:58---16 ارديبهشت 1391
سلام عزیز!!!!خوبی حالت چطوره!!!!
از اونجایی که نظر همه دوستان و بازدید کننده ها برام مهم هست میخوام نظر شما رو هم بدونم در مورد قالب وبلاگم!!!
چند تا قالب انتخواب کردم و از بین اون قالبا با نظر شما یکی رو میخوام انتخواب کنم پس به لینک زیر بیا و نظرت رو بگو مرسی عزیز

http://alone.boy.mahtarin.com/post.php?p=95


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت11:23---16 ارديبهشت 1391
هزاران بار نالیدم چرا ،
افسانه ها دارد دلم
نمی دانستم این تکرار زمان است
باور کردم
ایمان آوردم
کنون
زایش دوباره را که :
تاریخ هم در من تکرار می شود ...
بی سبب نیست که دلها بی تو می زاید ، ای مرد سخن !
یا رب با تو سخن می گویم :
گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو
شرح دهم غم فراق ، نکته به نکته ، مو به مو


ayda
ساعت16:26---15 ارديبهشت 1391
کسی را که دوست داری آزادش بگذار ،اگر قسمت تو باشد برمی گردد وگرنه بدان که از اول

مال تو نبوده است.

alye abji joooonam

man k kheyli khosham omad
پاسخ:لطف داری عزیز دلم ممنون سر زدی


maliheاگر عشق نبود...
ساعت8:44---15 ارديبهشت 1391
بوی دل تنگی می دهم !
حتی بهار هم
پیله ی تنهاییم را
به روی پروانه هایش
نمی گشاید .


دانیال
ساعت0:16---15 ارديبهشت 1391
خوب گوش کن ، تیک-تاک

هرکی غیر من بود از صداش لذت میبرد چون آهنگ رسیدنه

شایدم آهنگ رسیدنه ...!

دارمت پاسخ:حواستو جمع کن خوب به تیک-تاک گوش بده قدم هامون رو برای رقص با این صدا هماهنگ میکنیم چه زیبا خواهد شد منو تو در آغوش هم بچرخیم


دانیال
ساعت13:06---14 ارديبهشت 1391
وقتی باهم باشیم مهم نیست رقص بلدم یا نه ، تو برقص من دارمت
پاسخ:پس آهنگ را انتخاب کن


maliheاگر عشق نبود...
ساعت21:42---13 ارديبهشت 1391
وقتی که می گویم دوستت ندارم ،
به چشم هایم نگاه نکن !
من‎ ‎هیچ‎ ‎وقت‎ ‎دروغ‎ ‎گوی‎ ‎خوبی‎‎
نبــوده ام !!!


پارسا
ساعت1:51---13 ارديبهشت 1391
سلام دوست من

ممنون که به وب من اومدی و از همه مهم تر نظرتو بیان کردی!!!

اومدم بگم شما هم با کمال میل لینک شدی به اسم عشق و امید

من رو با اسم: ❤: کافه تنهایی :❤

لینک کن مرسیپاسخ:لطف کردی،لینکت میکنم حتما


alireza
ساعت22:39---12 ارديبهشت 1391
با سلام.وبلاگ خوبی داری.به منم یه سری بزن اگه مایل به تبادل لینک بودی از جعبه لینک خودکار استفاده کن.

هانیه
ساعت21:32---12 ارديبهشت 1391
سلام وب تو هم خیلی خوبه ممنون بهم سر زدی بازم بیا پیشم ملسی

maliheاگر عشق نبود...
ساعت20:14---12 ارديبهشت 1391
بعد از رفتنت
جای خالیت در دلم
مثل کفشهای سیندرلا
اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد
حتی به زور!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق